Sivilce Akne Tedavisi - Dr Gülfer İNCİ - İstanbul

Akne yada bilinen adı ile sivilce her insanda ve özellikle ergenlik döneminde kendini gösteren bir cilt hastalığıdır. Yağ bezi kanallarının (folikül) cildin yüzeyinde daha yoğun bir yağ tabakası ile tıkanarak yağ bezlerinin salgıladığı yağın (sebum) cilt dışarısına atılamamasından kaynaklanır.

Sivilce Akne Tedavisi

Sivilce (akne) tedavisi, vücutta çeşitli faktörlerden dolayı oluşan akneleri, farklı yöntemler kullanarak vücuttan atma işlemidir.

Sivilce tedavisinin etkili olabilmesi için işlem kadar, işlemden sonraki süreçte çok önemlidir. Akne tedavisinde ilk önce akne oluşumuna sebep olan faktör belirlenir ve faktöre uygun tedavi yöntemi belirlenir.

Akne Oluşumunun Nedenleri

Akne Oluşumunun Nedenleri Aknenin bilinenin aksine karaciğer bozukluğu ile doğrudan bir ilişkisi yoktur. Ciltte sivilce (akne) oluşumu ile ilgili çeşitli faktörler vardır.

• Genetik Faktörler
  • Hormonlar (Androjen)
  • Bakteriler
  • Artan Sebum Üretimi
  • Folikülün İçerisindeki Değişimler

Tedavi Yöntemleri

Akne problemi tedavisi için çeşitli yöntemler kullanılmaktadır. Bu yöntemlerin aşağıdaki yöntemlerdir.

• Topikal (Krem) Tedavisi
  • İlaç Tedavisi
  • Mezolifting (Cilt Mezoterapisi)
  • Kimyasal / Bitkisel Peeling
  • Medikal Cilt Bakımı Tedavisi
  • Co2 Fraksiyonel Lazer Tedavisi

Daha Fazla Bilgi Alın.

Akne Tedavisi ile ilgili bilgi almak için (0212) 660 5662 veya (+90) 545 412 4345 numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz.