Categories:

Enzimatik Lipoliz (Bölgesel İncelme)

Lipoliz PPC (fOSFOTİDİLCOLİN) kullanılarak yağ hücrelerinin parçalanması ve yağların dışarı çıkmasını sağlayarak sistemik dolaşıma katılıp idrarla vücuttan uzaklaşmasını sağlayan uygulamanın genel adıdır..

Leke Tedavisi

Zamanla güneşe maruz kalma, belirli ilaçlar ( çeşitli ilaçlar ve hormonlar), tek başına genetik durumlar, yüze uygulanan kimyasallar veya makyaj malzemeleri, kahverengi lekelerin veya güneş lekelerinin oluşmasına neden olur. Genel olarak kahverengi lekeler yüksek miktarda pigment hücresinin bulunmasının bir sonucudur. Hormonsal değişiklikler veya mor ötesi ışığa maruz kalındığında, lekeler koyulaşır.

Masseter(Diş gıcırdatma Uygulaması)

Masseter kası botilinum toksin uygulaması, yüzün alt kısmında çok daha yumuşak, feminen bir görünüm yaratmakla kalmıyor diş sağlığı için koruyucu bir uygulama olarak da ön plana çıkıyor.

Botulinum Toksin ile Migren Tedavisi

Migren tedavisinde asıl amaç, kişinin migren ataklarının sıklığını azaltmak, atak sırasındaki şikayetleri en aza indirmek ve ağrı şikayetlerini kısa sürede durdurmaktır. Yaşam kalitesini arttırmaya yönelik planlanan tedavide kişiye özel bir tedavi planı uygulanmalıdır. Bu nedenle kişinin yaşı, cinsiyeti, kilosu, yaşam alışkanlıkları, beslenme alışkanlıkları göz önünde bulundurmak gerekmektedir. Tedavide yaşam alışkanlıklarının uygun şekilde düzenlenmesi de başarı oranını arttıran faktörlerdendir.

Saç Mezoterapisi

Tedavi iki bölümden oluşup seanslar şeklinde uygulanır. En az iki aylık kürler halinde düzenlenir ve haftada 1-2 kez uygulanır. İlk bölüm saç köklerini güçlendirmek içindir. Vitaminler ve saç kök hücresini besleyen kokteyl mikroenjeksiyon yöntemi sayesinde dökülmekte olan saçlı deriye enjekte edilir. İkinci bölüm ise dökülmeyi önlemek içindir.

Meme Dolgusu

Meme dolgusu işlemi, göğüslere hacim kazandırmak veya düzensizlikleri gidermek için ameliyatsız olarak uygulanabilen, memeyi büyütme tekniklerinden bir tanesidir. Silikon ile Meme büyütme ameliyatı tüm dünyada yaygındır fakat cerrahi operasyondan çekinen ve bu işin daha pratik olarak halledilmesini isteyenler için meme dolgusu yaptırmak iyi bir seçenektir.

Ameliyatsız Göz Kapağı Cerrahisi

Özellikle çevre dokulara zarar vermemesi nedeniyle göz çevresinde bu tedavi uygulanmaktadır. Göz kapağındaki sarkma torbalanma ve kırışıklıkların giderilmesinde kullanılır. Ayrıca göz etrafındaki siğil, ben, leke ve yara izlerinin giderilmesinde kullanılmaktadır.

Ameliyatsız Badem Göz Uygulaması

Badem Göz operasyonları göz estetiğini sağlamak ve asimetrik duruşu önlemek için yapılan bıçaksız estetik operasyonlara denilmektedir. Elbette anomaliler dışında, bu göz tipine sahip olmak isteyenlerin de tercihen bu uygulamayı yaptırabilmeleri mümkündür. Elbette bunun için hekim onayı gerekli olacak ve uygunlu kararlaştırıldıktan sonra operasyon gerçekleştirilecektir.

Kırışıklık Tedavisi Uygulamaları

Zamanla yüzde oluşmuş hareketli kırışıklıkları, çizgileri azaltan basit cerrahi olmayan bir uygulamadır. Kısaca en kolay ve en hızlı kırışıklık yok etme yöntemidir. Yüz mimiklerimizi yıllarca kullanmamızdan dolayı ortaya çıkan cilt yüzeyindeki bu kırışıklıkları azaltmak ve yumuşatmak Botilinum Toksin uygulaması ile mümkün. Botilinum Toksin’in etkisi uygulandığı bölge ile sınırlıdır, vücut içerisinde dolaşmaz.

More Info

İp Askı Uygulamaları(Fransız Askısı)

Fransız askısı nedir sorusuna ameliyatsız yüz gerdirme işlemi diye cevap verebiliriz. Yüz askılama işlemi olan Fransız askılama yöntemi Fransa da geliştirilen içi polyester dışı silikon malzemeden yapılmış esnek bir ip kullanarak yapılan ameliyatsız cilt germe işlemidir. Fransız askısı denen yöntemle 20 yaş kadar daha genç görünebilirsiniz. Bu nedenle gençleşmek isteyenlerin son zamanlarda tercih ettiği estetik işlemlerin başında gelir.

Yüz Gençleştirme Yöntemleri

Yaşla birlikte hormonların azalması, hava kirliliği, aşırı güneşlenme, sigara içme, sağlıklı beslenmeme, stres, cilde gereken bakımın yapılmaması cildimizin yaşlanmasına, kırışıklıkların oluşmasına, zamanla elastikiyetinin kaybolmasına, güneş lekeleri veya yaşlılık lekelerinin çıkmasına neden olur.

Sivilce Akne Tedavisi

Akne yada bilinen adı ile sivilce her insanda ve özellikle ergenlik döneminde kendini gösteren bir cilt hastalığıdır. Yağ bezi kanallarının (folikül) cildin yüzeyinde daha yoğun bir yağ tabakası ile tıkanarak yağ bezlerinin salgıladığı yağın (sebum) cilt dışarısına atılamamasından kaynaklanır.